Kepada pelanggan,

 

Merujuk kepada subject di atas,
Kami tidak lagi memberi backup data secara percuma kepada semua pelanggan syokhost.com mulai hari ini (9/6/2012)

Ini adalah disebabkan oleh pertambahan pelanggan kami hari demi hari dan jika backup proses dijalankan juga ke atas semua account seperti yg yang dilakukan setiap jumaat, proses ini dijangka akan mengambil masa lebih 24jam untuk finish.

Jadi untuk mengatasi bilangan account yg dibackup dan SLOW performance on server, kami terpaksa charge kepada pelanggan syokhost.com jika ingin menggunakan perkhidmatan ini.

Harga servis backup yang ditawarkan hanya RM15 setahun! dan ianya sgt murah jika hendak dibandingkan dengan syarikat hosting lain.

Oleh itu, jika anda tidak mengambil servis backup ini, anda bertanggungjawab penuh melindungi data anda dan kami amat menyarankan kepada anda sentiasa lakukan backup data ke pc setiap minggu atau bulanan bagi mengelakkan sebarang kejadian tidak diingini berlaku seperti hacking, file rosak, server rosak, hard disk rosak, tersilap edit scripting dan lain-lain berkenaan.  Sekiranya anda tidak subscribe "Khidmat Backup" pihak kami tidak bertanggungjawab di atas sebarang kejadian yang disebut di atas berlaku.

Jika anda selalu menggunakan scripting2, plugin wordpress, themes, kami amat mengesyorkan kepada anda tidak mengupload files yg tidak diiktiraf oleh provider scripting contohnya wordpress.com , ini adalah kerana kebarangkalian script2 tersebut diletakkan coding hacking adalah tinggi. Website anda mudah untuk diceroboh jika menggunakan script2 yang tidak diiktiraf itu.

Untuk subscribe servis backup sila login ke billing system cari - Services -> View Available Addons -> Khidmat Backup. Invoice akan dihantar selepas anda menekan butang Order Now

Selepas bayaran dibuat sila emailkan maklumat pembayaran ke syokhost@gmail.com, dan kami akan aktifkan account anda ke dalam backup scheduled.

Regards,
SyokHost.Com



Tuesday, June 12, 2012





« Back